Friday September 19, 2025
Kontakt
EMI-MIL EMI-MIL
  • Home
  • Rreth Nesh
    • Projekte
    • UNESCO
  • Mjete & Burime EMI
    • Botime
    • Libra & Artikuj
    • Udhëzues & Manuale
    • Video
    • Kurse Online
    • Blogu AkadEMI
    • Studentët për edukimin mediatik
  • EMI baze
    • Edukimi bibiotekar
    • Edukimi për lajmet
    • Edukimi për informacionin
    • Edukimi për lirinë e shprehjes dhe të informimit
  • EMI Teknologji
    • Edukimi për botën dixhitale
    • Edukimi për përdorimin e internetit
    • Edukimi për përdorimin e kompjuterit
    • Siguria fillon nga njohuria
  • EMI Multimedia
    • Edukim për botën e lojrave
    • Edukim për botën e televizionit dhe të reklamës
    • Edukimi për fushën e filmografisë
  1. Home
  2. Info
  3. 5 ligjet e EMI-t sipas UNESCO-s
 5 ligjet e EMI-t sipas UNESCO-s
Info

5 ligjet e EMI-t sipas UNESCO-s

October 14, 2021
  • 0
    Facebook

Të frymëzuara nga Pesë Ligjet e Shkencës Bibliotekare të S. R. Ranganathan në 1931, këto ligje shërbejnë si udhëzues për të gjithë aktorët e përfshirë në zbatimin e EMI-t.

Ligji Një
Informacioni, komunikimi, bibliotekat, media, teknologjia, Interneti si dhe format e tjera të ofruesve të informacionit janë për përdorim në angazhimin kritik qytetar dhe zhvillimin e qëndrueshëm. Ata janë të barabartë në shtat dhe asnjëra nuk është më e rëndësishme se tjetra ose nuk duhet trajtuar ndonjëherë si e tillë.

Ligji Dy
Çdo qytetar është krijues i informacionit/njohurisë dhe ka një mesazh. Ata duhet të fuqizohen që të kenë akses në informacion/njohuri të reja dhe të shprehen. EMI është për të gjithë – gratë dhe burrat në mënyrë të barabartë – dhe një lidhje e të drejtave të njeriut.

Ligji Tre
Informacioni, njohuritë dhe mesazhet nuk janë gjithmonë me vlerë neutrale, ose gjithmonë të pavarura nga paragjykimet. Çdo konceptim, përdorim dhe zbatim i EMI duhet ta bëjë këtë të vërtetë transparente dhe të kuptueshme për të gjithë qytetarët.

Ligji Katër
Çdo qytetar dëshiron të dijë dhe kuptojë informacione, njohuri dhe mesazhe të reja, si dhe të komunikojë, edhe nëse nuk është në dijeni, pranon ose shpreh që po komunikon. Sidoqoftë, të drejtat e tij/saj nuk duhet të komprometohen asnjëherë.

Ligji Pesë
Edukimi për median dhe informacionin nuk fitohet menjëherë. Është një përvojë dhe proces jetësor dhe dinamik. Është i plotë kur përfshin njohuri, aftësi dhe qëndrime, kur mbulon aksesin, vlerësimin, përdorimin, prodhimin dhe komunikimin e përmbajtjes së informacionit, medias dhe teknologjisë.

Previous post
Next post

Postimet e fundit

  • Përdorimi i Inteligjencës Artificiale në procesin mësimor
  • Roli i medias si mjet mbështetës në procesin e të nxënit dhe mësimdhënies
  • Edukimi për Median dhe Informacionin (EMI) në mësimdhënie
  • Edukimi për median dhe informimin – nga projekt në përparësi e politikës arsimore
  • Inflacioni Mediatik, Paradoksi i Një Strukture

Kategoritë

  • Blogu AkadEMI
  • Botime
  • Edukim për botën e televizionit dhe të reklamës
  • Edukimi bibiotekar
  • Edukimi për botën dixhitale
  • Edukimi për informacionin
  • Edukimi për lajmet
  • Edukimi për lirinë e shprehjes dhe të informimit
  • Edukimi për përdorimin e internetit
  • Edukimi për përdorimin e kompjuterit
  • EMI baze
  • EMI Multimedia
  • EMI Teknologji
  • Info
  • Libra & Artikuj
  • Mjete & Burime EMI
  • Projekte
  • Rajoni
  • Siguria fillon nga njohuria
  • Studentët për edukimin mediatik
  • Thirrje
  • Udhëzues & Manuale
  • UNESCO
  • Video
Të Fundit
Edukimi për informacionin

Përdorimi i Inteligjencës Artificiale në procesin mësimor

June 4, 2025
UNESCO

Roli i medias si mjet mbështetës në

June 4, 2025
UNESCO

Edukimi për Median dhe Informacionin (EMI) në

June 4, 2025
Libra & Artikuj

Edukimi për median dhe informimin – nga

February 19, 2025
Postime të ngjashme
Edukimi për informacionin UNESCO

Përdorimi i Inteligjencës Artificiale në procesin mësimor

June 4, 2025 6 min read
UNESCO

Roli i medias si mjet mbështetës në

June 4, 2025 6 min read
UNESCO

Edukimi për Median dhe Informacionin (EMI) në

June 4, 2025 6 min read
Kjo platformë është prodhuar në kuadër të projektit të UNESCO-s të financuar nga BE: "Krijimi i Besimit në Media në Evropën Juglindore dhe Turqi, Faza II."
Copyright 2025. All Right Reserved