Monday May 16, 2022
Kontakt
EMI-MIL EMI-MIL
  • Home
  • Rreth Nesh
    • Projekte
    • UNESCO
  • Mjete & Burime EMI
    • Botime
    • Libra & Artikuj
    • Udhëzues & Manuale
    • Video
  • EMI baze
    • Edukimi bibiotekar
    • Edukimi për lajmet
    • Edukimi për informacionin
    • Edukimi për lirinë e shprehjes dhe të informimit
  • EMI Teknologji
    • Edukimi për botën dixhitale
    • Edukimi për përdorimin e internetit
    • Edukimi për përdorimin e kompjuterit
  • EMI Multimedia
    • Edukim për botën e lojrave
    • Edukim për botën e televizionit dhe të reklamës
    • Edukimi për fushën e filmografisë
  1. Home
  2. EMI baze
  3. Analfabetizmi shpirtëror i medias
 Analfabetizmi shpirtëror i medias
EMI baze

Analfabetizmi shpirtëror i medias

October 13, 2021

Nga Alfred Lela

Më e para gjë që industria e medias duhet të bëjë, në mënyrë që t’i japë një dorë alfabetizimit mediatik të popullatës është të shndërruarit në public tool. Pra, një mjet në funksion të interesit publik, përkundër atij individual, të klanit apo ‘grupit të interesit’, i prirë kryesisht nga interesi ekonomik.

Ky zhbalancim mes retorikës apo dogmës dhe faktit në veprimtarinë e medias, është guri më i rëndë në qafën e saj, është misioni i pamundur që media të plotësojë apo të niset drejt përmbushjes së misionit të vet.

Sigurisht, nuk ka studime dhe as sondazhe, të paktën këtu në Shqipëri që e lidhin rënien e besueshmërisë së medias me rënien e media literacy, pra kuptimin, interpretimin apo qoftë edhe identifikimin me median dhe punën e saj. Por, një nga gjërat që i ka shtyrë publikët drejt argëtimit përkundër informimit është fakti se informimi vetë është kthyer në argëtim. Në kuptimin që ai është parë si shërbim për marketing, editorializim etj., më shumë se përcaktues i misionit të gazetarit dhe medias.

Me që ka humbur formimin përmes informimit të drejtë dhe profesional, media ka humbur edhe besimin që rrjedh nga dija, ekspertiza, profesionalizmi apo nga besimi tek ato.

Analfabetizmi shpirtëror i mediasDownload
Previous post
Next post

Postimet e fundit

  • Fushata e mediave sociale për të kundërshtuar teoritë konspirative shtrihet edhe në Evropën Juglindore dhe në Turqi
  • Mediat sociale dhe profilet e rreme
  • Si të lexosh lajmet si një verifikues faktesh?
  • Tri fytyrat e kaosit digjital
  • Ne si produkt i rrjeteve sociale dhe domosdoshmëria e edukimit mbi rrezikshmërinë e ekspozimit të të dhënave personale

Kategoritë

  • Botime
  • Edukim për botën e televizionit dhe të reklamës
  • Edukimi bibiotekar
  • Edukimi për botën dixhitale
  • Edukimi për informacionin
  • Edukimi për lajmet
  • Edukimi për përdorimin e internetit
  • Edukimi për përdorimin e kompjuterit
  • EMI baze
  • EMI Multimedia
  • EMI Teknologji
  • Info
  • Libra & Artikuj
  • Mjete & Burime EMI
  • Projekte
  • Rajoni
  • Udhëzues & Manuale
  • UNESCO
  • Video
Të Fundit
Rajoni

Fushata e mediave sociale për të kundërshtuar

October 20, 2021
Video

Mediat sociale dhe profilet e rreme

October 20, 2021
Edukimi për lajmet

Si të lexosh lajmet si një verifikues

October 20, 2021
Edukimi për botën dixhitale

Tri fytyrat e kaosit digjital

October 20, 2021
Postime të ngjashme
Rajoni

Fushata e mediave sociale për të kundërshtuar

October 20, 2021 4 min read
Video

Mediat sociale dhe profilet e rreme

October 20, 2021 1 min read
Edukimi për lajmet EMI baze

Si të lexosh lajmet si një verifikues

October 20, 2021 3 min read
Kjo platformë është prodhuar në kuadër të projektit të UNESCO-s të financuar nga BE: "Krijimi i Besimit në Media në Evropën Juglindore dhe Turqi, Faza II."
Copyright 2022. All Right Reserved