Friday September 19, 2025
Kontakt
EMI-MIL EMI-MIL
  • Home
  • Rreth Nesh
    • Projekte
    • UNESCO
  • Mjete & Burime EMI
    • Botime
    • Libra & Artikuj
    • Udhëzues & Manuale
    • Video
    • Kurse Online
    • Blogu AkadEMI
    • Studentët për edukimin mediatik
  • EMI baze
    • Edukimi bibiotekar
    • Edukimi për lajmet
    • Edukimi për informacionin
    • Edukimi për lirinë e shprehjes dhe të informimit
  • EMI Teknologji
    • Edukimi për botën dixhitale
    • Edukimi për përdorimin e internetit
    • Edukimi për përdorimin e kompjuterit
    • Siguria fillon nga njohuria
  • EMI Multimedia
    • Edukim për botën e lojrave
    • Edukim për botën e televizionit dhe të reklamës
    • Edukimi për fushën e filmografisë
  1. Home
  2. Rajoni
  3. Fushata e mediave sociale për të kundërshtuar teoritë konspirative shtrihet edhe në Evropën Juglindore dhe në Turqi
 Fushata e mediave sociale për të kundërshtuar teoritë konspirative shtrihet edhe në Evropën Juglindore dhe në Turqi
Rajoni

Fushata e mediave sociale për të kundërshtuar teoritë konspirative shtrihet edhe në Evropën Juglindore dhe në Turqi

October 20, 2021
  • 0
    Facebook

UNESCO ka lançuar një sërë materialesh infografike në të gjitha gjuhët e Evropës Juglindore dhe Turqisë për të adresuar përhapjen në internet të teorive konspirative të lidhura me COVID-19 përmes të menduarit kritik dhe empatisë.

Pandemia COVID-19 ka shpërthyer një pandemi paralele të dezinformacionit dhe thashethemeve të rrezikshëm në formën e teorive konspirative, që përfshijnë shpjegime të pamundura për origjinën e virusit, si mund të shërohet dhe kush duhet fajësuar për përhapjen e tij. Teoritë konspirative minojnë shkencën, faktet dhe besimin në institucione dhe paraqesin një kërcënim të menjëhershëm për individët dhe komunitetet.

Si pjesë e Projektit të UNESCO-s të financuar nga BE “Krijimi i Besimit në Media në Evropën Juglindore dhe Turqi, Faza II”, UNESCO po shtrin fushatën e suksesshme të mediave sociale #ThinkBeforeSharing, e organizuar fillimisht me Bashkimin Evropian dhe Twitter, në zonën e zgjerimit të BE. Věra Jourová, Nënkryetare e Komisionit Evropian për Vlerat dhe Transparencën, mori pjesë në mënyrë aktive në fushatë, duke ndarë këto materiale për të ndihmuar qytetarët me mjete të dobishme për të njohur dhe hedhur poshtë teoritë konspirative.

Burimet mësimore vizuale trajtojnë se si të njohim teoritë konspirative, të kuptojmë se çfarë i shtyn ato, t’i hedhim poshtë ato me fakte dhe t’u përgjigjemi në mënyrë efektive atyre që po i përhapin ato. Burimet mësimore vizuale janë pjesë e punës së UNESCO-s për Edukimin për Median dhe Informacionin (EMI) dhe grafika edukative të prodhuara si pjesë e përgjigjes së Organizatës ndaj COVID-19. Ato bazohen në këshillat eksperte të Profesor Michael Butter, autor i Guidës për Teoritë Konspirative, si dhe Stephan Lewandowsky dhe John Cook, autorë të Manualit të Teorive Konspirative.

Projekti “Krijimi i Besimit në Media në Evropën Juglindore dhe Turqi, Faza II” synon të forcojë lirinë e shprehjes duke fuqizuar qytetarët të mendojnë në mënyrë kritike në një rajon që konsiderohet vulnerabël ndaj përhapjes së dezinformacionit. Së bashku me partnerët kryesorë dhe me financim nga Bashkimi Evropian, projekti adreson tre objektiva kryesore, njëri prej të cilëve është rritja e të menduarit kritik tek të rinjtë, përmes Edukimit për Median dhe Informacionin në arsimin formal dhe jo-formal. Fushata aktuale e mbështet këtë objektiv duke rritur aftësitë EMI dhe, kështu, duke rritur kërkesën dhe mbështetjen publike në rajon për përmbajtje cilësore të medias.

Shkarkoni gjithë grafikat (ZIP file) në: Shqip – BHS – Maqedonisht– Turqisht

Previous post
Next post

Leave a Reply Cancel reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *

Postimet e fundit

  • Përdorimi i Inteligjencës Artificiale në procesin mësimor
  • Roli i medias si mjet mbështetës në procesin e të nxënit dhe mësimdhënies
  • Edukimi për Median dhe Informacionin (EMI) në mësimdhënie
  • Edukimi për median dhe informimin – nga projekt në përparësi e politikës arsimore
  • Inflacioni Mediatik, Paradoksi i Një Strukture

Kategoritë

  • Blogu AkadEMI
  • Botime
  • Edukim për botën e televizionit dhe të reklamës
  • Edukimi bibiotekar
  • Edukimi për botën dixhitale
  • Edukimi për informacionin
  • Edukimi për lajmet
  • Edukimi për lirinë e shprehjes dhe të informimit
  • Edukimi për përdorimin e internetit
  • Edukimi për përdorimin e kompjuterit
  • EMI baze
  • EMI Multimedia
  • EMI Teknologji
  • Info
  • Libra & Artikuj
  • Mjete & Burime EMI
  • Projekte
  • Rajoni
  • Siguria fillon nga njohuria
  • Studentët për edukimin mediatik
  • Thirrje
  • Udhëzues & Manuale
  • UNESCO
  • Video
Të Fundit
Edukimi për informacionin

Përdorimi i Inteligjencës Artificiale në procesin mësimor

June 4, 2025
UNESCO

Roli i medias si mjet mbështetës në

June 4, 2025
UNESCO

Edukimi për Median dhe Informacionin (EMI) në

June 4, 2025
Libra & Artikuj

Edukimi për median dhe informimin – nga

February 19, 2025
Postime të ngjashme
Edukimi për informacionin UNESCO

Përdorimi i Inteligjencës Artificiale në procesin mësimor

June 4, 2025 6 min read
UNESCO

Roli i medias si mjet mbështetës në

June 4, 2025 6 min read
UNESCO

Edukimi për Median dhe Informacionin (EMI) në

June 4, 2025 6 min read
Kjo platformë është prodhuar në kuadër të projektit të UNESCO-s të financuar nga BE: "Krijimi i Besimit në Media në Evropën Juglindore dhe Turqi, Faza II."
Copyright 2025. All Right Reserved