Raport mbi Edukimin për Median dhe Informacionin dhe Rolin e Institucioneve Publike në Shqipëri
“Roli i Institucioneve Publike në Zhvillimin e Edukimit mbi Median dhe Informacionin në Shqipëri” është titulli i raportit mbi situatën e politikave të edukimit për median dhe informacionin në Shqipëri, botuar nga Instituti Shqiptar i Medias. Raporti fokusohet në ofrimin e një pasqyre të iniciativave të EMI në vend nga organet shtetërore, publike dhe private dhe organizatat e shoqërisë civile, duke analizuar tendencat kryesore në fushën e EMI. Përpjekjet për të adresuar këtë fushë janë ende të rralla, u mungon një përpjekje dhe vizion koheziv dhe janë projekte sporadike dhe jo të vazhdueshme. Raporti arrin në përfundimin se politika zyrtare favorizon dukshëm TIK-un, ndërsa mendimi kritik mbi median dhe informacionin nuk shihet si prioritet në arsim. Përpjekjet e shoqërisë civile për të mbushur këtë vakum nuk kanë qenë veçanërisht të suksesshme apo afatgjata. Edhe pse në vazhdim, ato janë të fragmentuara dhe përfshijnë një numër të kufizuar lojtarësh; një përpjekje e përbashkët nga lojtarë të ndryshëm do të siguronte një sukses më të madh të iniciativave të tilla. Në fund, debati publik dhe përpjekjet ekzistuese favorizojnë dukshëm tendencat prohibicioniste kundrejt medias dhe informacionit në vend që të kërkojnë të edukojnë, dhe ato gjithashtu favorizojnë sigurinë e fëmijëve në vend të edukimit dhe ndërgjegjësimit. Në këtë sfond, raporti i hulumtimit fokusohet në eksplorimin e rolit të organeve publike të lidhura me median në EMI – universitetet, radiotelevizioni publik, rregullatori, mekanizmat vetë-rregullues – duke kërkuar të përcaktojë se cilët faktorë ndikojnë në rolin aktual dhe në impaktin e institucioneve publike në promovimin e MIL në popullatë.