Friday September 19, 2025
Kontakt
EMI-MIL EMI-MIL
  • Home
  • Rreth Nesh
    • Projekte
    • UNESCO
  • Mjete & Burime EMI
    • Botime
    • Libra & Artikuj
    • Udhëzues & Manuale
    • Video
    • Kurse Online
    • Blogu AkadEMI
    • Studentët për edukimin mediatik
  • EMI baze
    • Edukimi bibiotekar
    • Edukimi për lajmet
    • Edukimi për informacionin
    • Edukimi për lirinë e shprehjes dhe të informimit
  • EMI Teknologji
    • Edukimi për botën dixhitale
    • Edukimi për përdorimin e internetit
    • Edukimi për përdorimin e kompjuterit
    • Siguria fillon nga njohuria
  • EMI Multimedia
    • Edukim për botën e lojrave
    • Edukim për botën e televizionit dhe të reklamës
    • Edukimi për fushën e filmografisë
  1. Home
  2. Libra & Artikuj
  3. Analizë krahasuese e politikave dhe iniciativave të Edukimit mbi Median dhe Informacionin (EMI) në Shqipëri me vendet e suksesshme në këtë fushë (Finlanda)
 Analizë krahasuese e politikave dhe iniciativave të Edukimit mbi Median dhe Informacionin (EMI) në Shqipëri me vendet e suksesshme në këtë fushë (Finlanda)
Libra & Artikuj

Analizë krahasuese e politikave dhe iniciativave të Edukimit mbi Median dhe Informacionin (EMI) në Shqipëri me vendet e suksesshme në këtë fushë (Finlanda)

December 20, 2024
  • 0
    Facebook

Në një kohë ku përdorimi i të gjitha mediumeve dhe fluksi i informacionit po luajnë një rol vendimtar në mënyrën se si njerëzit e perceptojnë botën dhe veprojnë në të, edukimi për median dhe informacionin (EMI) duket se është shndërruar në një element të domosdoshëm në zhvillimin e shoqërive demokratike. Disa vende kanë qenë mjaft të suksesshme në implementimin e politikave por dhe integrimin në kurrikula arsimore në lidhje me këtë çështje. Ndërkohë Shqipëria  duket se po vazhdon të përballet me sfida të shumta në lidhje me përfshirjen e EMI-it në kurrikulat arsimore.

Ky studim synon të ofrojë një analizë krahasuese të politikave dhe praktikave të EMI-t në Shqipëri dhe iniciativave në vende,  që kanë treguar sukses në këtë fushë, siç janë vendet nordike. Përmes një rishikimi të imtësishëm të literaturës, një analize krahasuese me politika të ndryshme që kanë pasur sukses dhe një analize sasiore me studiues të medias në Finlandë dhe mësues të arsimit të mesëm në Shqipëri, studimi synon të identifikojë qasjet më të mira dhe të propozojë zgjidhje për përmirësimin e politikave. Në këtë mënyrë mund të kemi dhe një rritje ndërgjegjësimi në lidhje me rëndësinë e EMI-t dhe zhvillimin e aftësive kritike të qytetarëve për tu përballur me mjedisin e vështirë mediatik në të cilin tashmë jetojmë.

Punimi është kryer nga Marina Zela, studente pranë Kolegjit Universitar Bedër, nën shqyrtimin dhe mbikqyrjen e Prof. Erlis Çela.

Punimi është realizuar si pjesë e projektit “Edukimi për Median dhe Informacionin në universitetet shqiptare: Nga pilotimi në zbatim,” të mbështetur financiarisht nga Zyra e Marrëdhënieve me Publikun të Ambasadës së SHBA në Tiranë. Opinionet, gjetjet, konkluzionet dhe rekomandimet e shprehura janë të autorëve dhe nuk përfaqësojnë domosdoshmërisht ato të Departamentit të Shtetit.

Paper – Marina Zela.docxDownload
Previous post
Next post

Leave a Reply Cancel reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *

Postimet e fundit

  • Përdorimi i Inteligjencës Artificiale në procesin mësimor
  • Roli i medias si mjet mbështetës në procesin e të nxënit dhe mësimdhënies
  • Edukimi për Median dhe Informacionin (EMI) në mësimdhënie
  • Edukimi për median dhe informimin – nga projekt në përparësi e politikës arsimore
  • Inflacioni Mediatik, Paradoksi i Një Strukture

Kategoritë

  • Blogu AkadEMI
  • Botime
  • Edukim për botën e televizionit dhe të reklamës
  • Edukimi bibiotekar
  • Edukimi për botën dixhitale
  • Edukimi për informacionin
  • Edukimi për lajmet
  • Edukimi për lirinë e shprehjes dhe të informimit
  • Edukimi për përdorimin e internetit
  • Edukimi për përdorimin e kompjuterit
  • EMI baze
  • EMI Multimedia
  • EMI Teknologji
  • Info
  • Libra & Artikuj
  • Mjete & Burime EMI
  • Projekte
  • Rajoni
  • Siguria fillon nga njohuria
  • Studentët për edukimin mediatik
  • Thirrje
  • Udhëzues & Manuale
  • UNESCO
  • Video
Të Fundit
Edukimi për informacionin

Përdorimi i Inteligjencës Artificiale në procesin mësimor

June 4, 2025
UNESCO

Roli i medias si mjet mbështetës në

June 4, 2025
UNESCO

Edukimi për Median dhe Informacionin (EMI) në

June 4, 2025
Libra & Artikuj

Edukimi për median dhe informimin – nga

February 19, 2025
Postime të ngjashme
Edukimi për informacionin UNESCO

Përdorimi i Inteligjencës Artificiale në procesin mësimor

June 4, 2025 6 min read
UNESCO

Roli i medias si mjet mbështetës në

June 4, 2025 6 min read
UNESCO

Edukimi për Median dhe Informacionin (EMI) në

June 4, 2025 6 min read
Kjo platformë është prodhuar në kuadër të projektit të UNESCO-s të financuar nga BE: "Krijimi i Besimit në Media në Evropën Juglindore dhe Turqi, Faza II."
Copyright 2025. All Right Reserved