Monday May 16, 2022
Kontakt
EMI-MIL EMI-MIL
  • Home
  • Rreth Nesh
    • Projekte
    • UNESCO
  • Mjete & Burime EMI
    • Botime
    • Libra & Artikuj
    • Udhëzues & Manuale
    • Video
  • EMI baze
    • Edukimi bibiotekar
    • Edukimi për lajmet
    • Edukimi për informacionin
    • Edukimi për lirinë e shprehjes dhe të informimit
  • EMI Teknologji
    • Edukimi për botën dixhitale
    • Edukimi për përdorimin e internetit
    • Edukimi për përdorimin e kompjuterit
  • EMI Multimedia
    • Edukim për botën e lojrave
    • Edukim për botën e televizionit dhe të reklamës
    • Edukimi për fushën e filmografisë
  1. Home
  2. EMI baze
  3. Si ta bëjmë tërheqës edukimin mediatik për grupmosha të ndryshme
 Si ta bëjmë tërheqës edukimin mediatik për grupmosha të ndryshme
EMI baze

Si ta bëjmë tërheqës edukimin mediatik për grupmosha të ndryshme

October 13, 2021

Nga Valbona Sulçe Kolgeci

Në vitin 2017, Aleksi ishte vetëm 8 vjeç kur u ul para televizorit me prindërit e tij të ndiqte një kronikë televizive të “Fiks fare”, programit popullor të Top Channel, ndërtuar sipas modelit të gazetarisë investigative italiane. Diçka e pazakontë për një fëmijë të asaj moshe, por ai u shpjegoi se donte të shihte nëse kronika e kishte emrin e gazetarit dhe kameramanit. Sipas tij,  një teta që u kishte vajtur në shkollë atë ditë u kishte treguar se nëse kronika nuk e ka emrin e gazetarit, ajo nuk është e vërtetë.

Ky është një episod që ma tregoi mamaja e Aleksit më pas, por më ka mbetur në mend si shembull i qartë se çfarë ndodh kur fëmijët  fillojnë të mësojnë rreth medias. Ishin fillimet e mia si trajnere e edukimit mediatik, një vendim pak i guximshëm duke qenë se nisma ishte krejt personale dhe vullnetare, nisur nga përhapja e pandalshme e dezinformacionit në rrjet. Më herët atë vit, kisha mbajtur një orë të hapur me nxënësit e shkollës “Skënder Caçi” Ditën e Lirisë së Shtypit më 3 maj dhe kisha vënë re të njëjtin interesim të fëmijëve për tema të tilla.

Tani që kanë kaluar tre vjet nga ajo përvojë dhe kurrikula e trajnimit ka marrë një formë më të plotë, falë edhe pjesëmarrjes në Trajnimin e Trajnerëve nga Instituti i Shqiptar Medias, mund të nxjerrim disa përfundime rreth mënyrës sesi grupe të ndryshme i qasen edukimit mediatik.

Si ta bëjmë tërheqës edukimin mediatik për grupmosha të ndryshmeDownload
Previous post
Next post

Postimet e fundit

  • Fushata e mediave sociale për të kundërshtuar teoritë konspirative shtrihet edhe në Evropën Juglindore dhe në Turqi
  • Mediat sociale dhe profilet e rreme
  • Si të lexosh lajmet si një verifikues faktesh?
  • Tri fytyrat e kaosit digjital
  • Ne si produkt i rrjeteve sociale dhe domosdoshmëria e edukimit mbi rrezikshmërinë e ekspozimit të të dhënave personale

Kategoritë

  • Botime
  • Edukim për botën e televizionit dhe të reklamës
  • Edukimi bibiotekar
  • Edukimi për botën dixhitale
  • Edukimi për informacionin
  • Edukimi për lajmet
  • Edukimi për përdorimin e internetit
  • Edukimi për përdorimin e kompjuterit
  • EMI baze
  • EMI Multimedia
  • EMI Teknologji
  • Info
  • Libra & Artikuj
  • Mjete & Burime EMI
  • Projekte
  • Rajoni
  • Udhëzues & Manuale
  • UNESCO
  • Video
Të Fundit
Rajoni

Fushata e mediave sociale për të kundërshtuar

October 20, 2021
Video

Mediat sociale dhe profilet e rreme

October 20, 2021
Edukimi për lajmet

Si të lexosh lajmet si një verifikues

October 20, 2021
Edukimi për botën dixhitale

Tri fytyrat e kaosit digjital

October 20, 2021
Postime të ngjashme
Rajoni

Fushata e mediave sociale për të kundërshtuar

October 20, 2021 4 min read
Video

Mediat sociale dhe profilet e rreme

October 20, 2021 1 min read
Edukimi për lajmet EMI baze

Si të lexosh lajmet si një verifikues

October 20, 2021 3 min read
Kjo platformë është prodhuar në kuadër të projektit të UNESCO-s të financuar nga BE: "Krijimi i Besimit në Media në Evropën Juglindore dhe Turqi, Faza II."
Copyright 2022. All Right Reserved