Friday September 19, 2025
Kontakt
EMI-MIL EMI-MIL
  • Home
  • Rreth Nesh
    • Projekte
    • UNESCO
  • Mjete & Burime EMI
    • Botime
    • Libra & Artikuj
    • Udhëzues & Manuale
    • Video
    • Kurse Online
    • Blogu AkadEMI
    • Studentët për edukimin mediatik
  • EMI baze
    • Edukimi bibiotekar
    • Edukimi për lajmet
    • Edukimi për informacionin
    • Edukimi për lirinë e shprehjes dhe të informimit
  • EMI Teknologji
    • Edukimi për botën dixhitale
    • Edukimi për përdorimin e internetit
    • Edukimi për përdorimin e kompjuterit
    • Siguria fillon nga njohuria
  • EMI Multimedia
    • Edukim për botën e lojrave
    • Edukim për botën e televizionit dhe të reklamës
    • Edukimi për fushën e filmografisë
  1. Home
  2. Libra & Artikuj
  3. Pasojat e scrolling dhe konsumimit të përmbajtjes digjitale me ritme të shpejta tek të rinjtë
 Pasojat e scrolling dhe konsumimit të përmbajtjes digjitale me ritme të shpejta tek të rinjtë
Libra & Artikuj

Pasojat e scrolling dhe konsumimit të përmbajtjes digjitale me ritme të shpejta tek të rinjtë

December 20, 2024
  • 0
    Facebook

Qëllimi kryesor i punimit është të kuptohen pasojat që scrolling sjell dhe ndikimi që ka në përqendrimin, kujtesën përpunimin e informacionit, aftësitë sociale dhe shëndetin mendor.

Bazuar në të dhënat sasiore të mbledhura përmes anketës me 112 studentë, rezultatet tregojnë një lidhje mes konsumimit të videove të shkurtra dhe uljes së aftësisë për përqendrim dhe përpunim të përmbajtjeve të gjata. Ky fenomen gjithashtu nxit përpunimin automatik, duke reduktuar motivimin gjatë procesit të të nxënit. Pjesëmarrësit raportuan një prirje për të kërkuar informacion të menjëhershëm dhe për të konsumuar përmbajtje të shpejtë, gjë që çon në krijimin e një varësie që mund të ndikojë negativisht në motivimin akademik dhe përqendrimin.

Studimi rekomandon ndërgjegjësimin dhe përdorimin e kontrolluar të mediave sociale si një mënyrë për të minimizuar ndikimet negative tek të rinjve. Institucionet arsimore duhet të zhvillojnë programe edukimi mediatik që të ndihmojnë studentët të kuptojnë pasojat e konsumimit të tepruar të përmbajtjeve të shpejta dhe të ndërtojnë aftësi për një konsum më të ndërgjegjshëm dhe kritik. Në tërësi, është e domosdoshme të krijohet një ekuilibër midis konsumimit digjital dhe aktivitetit në jetën reale për të ruajtur mirëqenien fizike dhe mendore të individëve.

Punimi është kryer nga Melisa Bruçaj, studente pranë Kolegjit Universitar Bedër, nën shqyrtimin dhe mbikqyrjen e Prof. Erlis Çela.

Punimi është realizuar si pjesë e projektit “Edukimi për Median dhe Informacionin në universitetet shqiptare: Nga pilotimi në zbatim,” të mbështetur financiarisht nga Zyra e Marrëdhënieve me Publikun të Ambasadës së SHBA në Tiranë. Opinionet, gjetjet, konkluzionet dhe rekomandimet e shprehura janë të autorëve dhe nuk përfaqësojnë domosdoshmërisht ato të Departamentit të Shtetit.

Paper – Melisa BruçajDownload
Previous post
Next post

Leave a Reply Cancel reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *

Postimet e fundit

  • Përdorimi i Inteligjencës Artificiale në procesin mësimor
  • Roli i medias si mjet mbështetës në procesin e të nxënit dhe mësimdhënies
  • Edukimi për Median dhe Informacionin (EMI) në mësimdhënie
  • Edukimi për median dhe informimin – nga projekt në përparësi e politikës arsimore
  • Inflacioni Mediatik, Paradoksi i Një Strukture

Kategoritë

  • Blogu AkadEMI
  • Botime
  • Edukim për botën e televizionit dhe të reklamës
  • Edukimi bibiotekar
  • Edukimi për botën dixhitale
  • Edukimi për informacionin
  • Edukimi për lajmet
  • Edukimi për lirinë e shprehjes dhe të informimit
  • Edukimi për përdorimin e internetit
  • Edukimi për përdorimin e kompjuterit
  • EMI baze
  • EMI Multimedia
  • EMI Teknologji
  • Info
  • Libra & Artikuj
  • Mjete & Burime EMI
  • Projekte
  • Rajoni
  • Siguria fillon nga njohuria
  • Studentët për edukimin mediatik
  • Thirrje
  • Udhëzues & Manuale
  • UNESCO
  • Video
Të Fundit
Edukimi për informacionin

Përdorimi i Inteligjencës Artificiale në procesin mësimor

June 4, 2025
UNESCO

Roli i medias si mjet mbështetës në

June 4, 2025
UNESCO

Edukimi për Median dhe Informacionin (EMI) në

June 4, 2025
Libra & Artikuj

Edukimi për median dhe informimin – nga

February 19, 2025
Postime të ngjashme
Edukimi për informacionin UNESCO

Përdorimi i Inteligjencës Artificiale në procesin mësimor

June 4, 2025 6 min read
UNESCO

Roli i medias si mjet mbështetës në

June 4, 2025 6 min read
UNESCO

Edukimi për Median dhe Informacionin (EMI) në

June 4, 2025 6 min read
Kjo platformë është prodhuar në kuadër të projektit të UNESCO-s të financuar nga BE: "Krijimi i Besimit në Media në Evropën Juglindore dhe Turqi, Faza II."
Copyright 2025. All Right Reserved